poniedziałek, 12 marca 2018

Agent Awataria – zapisy

Witam!

Jestem Dominik, możliwe że lepiej kojarzony przez niektórych pod nickiem Stiles. Dla moich dawnych czytelników oraz fanów serii Agent mam dobrą wiadomość, przynajmniej w części. Rozwieję ewentualne wątpliwości w kwestii powrotu do blogowania – nie wracam do tego, ale mimo wszystko przez pewien czas znów będziecie mieli możliwość czytania moich postów. Dzieje się tak za sprawą idei ponownego przeprowadzenia Agenta, który pomimo kilku niedokończonych edycji, cieszył się niemałą popularnością. Postanowiłem wraz z Dawidem – współprowadzącym nowego sezonu – stworzyć tę stronę na potrzeby owej gry, co oznacza, że będą się tutaj regularnie pojawiać posty relacjonujące poszczególne zadania oraz informacyjne. Mamy w planach również wstawianie urozmaicających wpisów, ale wszystko zależy od ilości naszego wolnego czasu. W kolejnej części posta szczegółowo zapoznacie się z zasadami zabawy – przeczytajcie uważnie, istotne jest każde słowo!
  • W grze może wziąć udział minimalnie 10 osób – inaczej gra się nie odbędzie – natomiast ich maksymalna ilość wynosi 15.
  • Gra będzie złożona z kilku rund (ich ilość zależy od liczby uczestników), które będą się od siebie całkowicie różnić, ponieważ do każdej z nich zostanie przygotowane zupełnie inne zadanie. Podczas tych wyzwań uczestnicy będą mogli zdobyć ciekawe nagrody do puli, którą na koniec gry zgarnie zwycięzca. Chyba że będzie nim Agent, wtedy sytuacja będzie nieco inna, o czym przeczytacie w innym punkcie.
  • W drodze losowania spośród uczestników zostanie wyłoniony Agent. Jego rola będzie polegała na utrudnianiu uczestnikom wykonywania zadań i zmniejszania tym samym wartości puli. Wydaje się proste, prawda? Jednak to tylko pozory, bowiem Agent będzie musiał wykazać się niemałym sprytem, ponieważ nie może dać się zdemaskować. Jeśli będzie inaczej, może w bardzo prosty sposób opuścić grę. Jeśli jednak nie będzie w ogóle mącić, zostanie zdyskwalifikowany. Kiedy dojdzie do tych dwóch rzeczy, losowanie będzie musiało wskazać nowego Agenta.
  • Kiedy wszyscy uczestnicy wykonają zadania z danej rundy, będą musieli oni przystąpić do Testu o Agencie składającego się z 12 pytań. Większość zagadnień będzie dotyczyć samego Agenta (jego zachowań i decyzji, informacji o nim itp.), aczkolwiek niektóre odniosą się do danej rundy (np. ile osób dobrze zrobiło zadanie? jakie nagrody są w puli? itp.). Ostatnie z pytań zawsze będzie brzmiało „Kto jest Agentem?”. To ono zadecyduje o tym, czy Agent odpadnie. Żeby tak się stało muszą zostać spełnione dwa warunki. Po pierwsze na końcowe pytania poprawnie odpowiedzieć muszą co najmniej 4 osoby oraz ilość głosów oddanych na Agenta musi przewyższać te skierowane na inne osoby (np. W grze jest 8 osób. Agent otrzymał 4 głosy, natomiast X i Y po 2 głosy. Wtedy Agent odpada z gry). Jeśli demaskacja Agenta zakończy się sukcesem, do puli wpłynie V.I.P. na 5 dni. W przeciwnym razie uczestnikom zostanie odebrana określona ilość nagród. Nie napisałem jeszcze, co decyduje o tym kto odpada, jeśli Agent zostaje w grze. Odpowiedź jest bardzo prosta. Otóż zabawę opuszcza wtedy uczestnik, który zdobył najmniej punktów na teście. W razie remisu będzie liczył się czas.
  • Gdy gra będzie liczyć już pięć osób, gracz który przeszkadzał do tej pory uczestnikom nie będzie już mógł odpaść.
  • Do finału wejdzie tylko trzech uczestników, w tym Agent. Kiedy zostanie ukończone finałowe wyzwanie, uczciwi gracze przystąpią do Wielkiego Testu o Agencie. Jeśli tutaj na pytanie „Kto jest Agentem?” poprawnie odpowie dwójka uczestników, zwycięży uczciwy gracz, który lepiej wypadł na finałowym teście. Gdy na to pytanie prawidłowej odpowiedzi udzieli jeden zawodnik, wszystko będzie w rękach graczy, którzy odpadli. Zagłosują oni, kto jest Agentem, a jeśli większość wskaże odpowiednią osobę, Agent również przegra, a jeśli nie to wygra. W przypadku, gdy nikt dobrze nie odpowie na tamto pytanie, zwycięzcą zostanie Agent. Nagrodą dla uczciwej osoby będzie cała pula, natomiast w przypadku Agenta będzie inaczej. Ja i Dawid ocenimy jego skuteczność, biorąc pod uwagę ilość nagród, które zaprzepaścił, przebiegłość, spryt, czy nie wzbudzał podejrzeń i jak długo uczestniczył w grze. Na tej podstawię przyznamy mu: V.I.P.-a na 30 dni, V.I.P.-a na 20 dni, V.I.P.-a na 10 dni, V.I.P.-a na 5 dni, 20 misiów z kanionu, 10 misiów z kanionu, 6 misiów z kanionu lub 3 misie z kanionu.
  • Wyniki zostaną ogłoszone na gali w której uczestniczyć będą byli uczestnicy, goście specjalni oraz oczywiście ja z Dawidem i finaliści. Później jednak dodany zostanie jeszcze post, dzięki któremu Wy będziecie mogli poznać zwycięzcę.
W razie jakichkolwiek pytań bądź niejasności odsyłam Was do sekcji komentarzy lub na mój profil na NK – KLIKNIJ. Jeśli główna idea serii Was zaintrygowała i czujecie się na siłach, by spróbować swoich sił w grze, obowiązkowo przeczytajcie poniższe instrukcje dotyczące formy zgłoszenia, które należy zamieścić w komentarzu pod tym postem. Wasze zgłoszenie powinno zawierać: 
  • nick z Awatarii
  • adres e-mail, który często sprawdzacie (jeśli takowego nie posiadasz, załóż go)
  • krótka notka na temat Waszej osobowości – ma ona na celu przekonanie nas do zapisania zainteresowanej osoby w serii
Obowiązkowo wyślijcie mi też zaproszenie na NK. Pamiętajcie, że zgłoszenie się powinniście sobie dokładnie przemyśleć, tudzież wziąć pod uwagę szczególnie Waszą sumienność i jak często pojawiacie się na platformie nk. Wymagamy od uczestników pewnego zaangażowania, ponieważ zależy nam bardzo na sprawnym przebiegu gry. Dlatego też tak ważne jest podanie adresu e-mail, który często sprawdzacie – chcemy mieć z Wami stały kontakt, abyście w razie potrzeby weszli na portal w celu wykonania zadania lub wypełniania testu wiedzy o Agencie. Naprawdę prosimy, żeby zgłoszeń nie pisały osoby, które po jakimś czasie zrezygnują z gry lub znikną bez słowa. Zgłaszając się, jednocześnie deklarujesz udział do momentu aż opuścisz grę w sposób opisany w zasadach.

Posty z serii będą ukazywać się z regularnością co 2 tygodnie w niedzielę. Oznacza to, że możliwość wykonania zadania będzie już dzień po ukazaniu się wpisu. Zapisy natomiast trwają do niedzieli – wtedy ukaże się lista uczestników.

Rzetelnie napiszcie Wasze zgłoszenia, stosując w nich też pewną formę reklamy, która zachęci nas do wzięcia Was do gry. Zgłoście się, bo warto!

Pozdrawiam, Dominik

UWAGA! DO WYGRANIA UNIKATOWE PREZENTY NOWOROCZNE!

44 komentarze:

  1. Uparta
    e-mail: spinkaaa12@wp.pl
    Jedną z cech mojej osobowści jest sumienność. Można na mnie zawsze polegać w każdej sytuacji. Jestem zawsze dobrze zorganizowana i otwarta na doświadczenia. Wyróżniam się ze swych licznych zainteresowań i bujnej wyobraźni. Można też powiedzieć, że jestem ugodowa, czyli godna zaufania, uprzejma itp.
    Mam nadzieję, że tyle wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aeneo

    aeneooreo@gmail.com XDD

    Jestem miłą,szaloną osobą podejmującą różne wyzwania. Dążę zawsze do swego celu i nie poddaje się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. KOMUNIKAT DO WSZYSTKICH, KTÓRZY MAJĄ NIECIEKAWE (piękny eufemizm) ZDANIE NA NASZ TEMAT, CZYLI DO WSZYSTKICH: czas najwyższy, abyście zaczęli odróżniać blogi od tego tworu. To jest jedynie miejsce organizacji ZABAWY przez nas organizowanej. Nie wracamy jako blogerzy (cieszcie się, nie będziecie czytać naszych patetycznych tasiemców), tylko jako ORGANIZATORZY "Agenta". Jest to miejsce przeznaczone dla uczestników i osób zainteresowanych ich losami w tej grze. Swoje zdanie na temat osoby mojej czy Dominika wyrażajcie na tych blogach, które "się nie chamią jak my". A jeżeli Wam to nie wystarczy, zapraszamy do kontaktu prywatnego np. na NK (choć wątpię aby ktoś tego dokonał). Jeśli nie zamierzacie obserwować serii "Agent", to Wasza wizyta jest tutaj zbędna. Nie ujrzycie tu postów o tym, jak bardzo Awataria upada albo jakie te blogi są złe, bo swoją karierę blogerską zakończyliśmy wraz z zamknięciem RA. Jakieś uwagi/pytania? Jeśli nie, to życzę miłego wieczoru, dnia, nocy, w zależności kto kiedy to czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy tylko mnie rozwalilo zdanie "To jest jedynie miejsce organizacji ZABAWY przez nas organizowanej"? x'DDD

      Usuń
  4. Od tego momentu komentarze niezwiązane z tematyką bloga nie będą publikowane. Jeśli ktoś chce nam coś napisać, niech zrobi to na NKtalku. Chyba że zależy Wam na publicznej wymianie zdań, to zapraszam do dodawaniu komentarzy pod naszymi profilami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moglibyscie zmienić tło, bo nie da się czytać
    /róża z ogrodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, obecny wygląd jest tylko chwilowy. Niebawem zostanie on zmieniony na lepsze.

      Usuń
  6. Oo teraz to się usuwa negatywne komentarze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie mój komentarz z godziny 22:24. Jeśli macie jakiś problem, zapraszamy do rozmowy na NK. Koniec tematu.

      Usuń
  7. Witajcie, nazywam się Angela.
    Mój e-mail: angela-awataria@wp.pl
    Jestem niewyróżniającą się spośród tłumu dziewczyną. Jedną z moich cech jest sumienność oraz pracowitość. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem również spostrzegawcza. Moje główne pasje to zwierzęta oraz poniekąd sport. Zawsze chciałam wziąć udział w Agencie, ponadto zapoznałam się z zasadami i gwarantuję czynny udział. Pozdrawiam,

    /Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto się założy, że Angela przejdzie? Czy tylko ja czuje, że to będzie po znajomości? Możesz nie wstawiać :)

      Usuń
    2. Staram się dobrać uczestników sumiennie. Poza tym wątpię, że ilość zgłoszonych przekroczy 15, co będzie jednoznaczne z tym, że do gry mogą wejść wszyscy.

      Usuń
    3. Nie pisze o przekroczeniu 15 :), chodzi mi o to, że Angela po znajomości się załapie, nawet jeśliby było 100 zgłoszeń, to Ona by została wybrana...

      Usuń
  8. Save Me :)
    Email: savemeawataria@gmail.com
    No jestem osobą pełną wrażeń i humoru. Interesuje sie sportem i modą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc mój nick na awce to Scared Be Lone (czy jakoś tak XD)
    Email: aintnobody@op.pl
    Czemu ja? No miałam już do czynienia z Agentem na Awatarii. Jestem osobą z dużym poczuciem humoru, szybko nawiązuję kontakty z ludźmi i jak trzeba, to mogę im przeszkadzać XD

    DOMINIK WEŹ MNIE <#
    /Scared Be Lone

    OdpowiedzUsuń
  10. podasz profil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, https://nk.pl/profil/40738485/. Jak coś to w poście jest też bezpośredni link zaznaczony na zielono, więc możesz go znależć i kliknąć.

      Usuń
  11. Kitsune
    Email: kitsune00awa@wp.pl
    Yyyy... zawsze mam problem z opisaniem siebie xD Może zacznę od tego, że jestem sumienna i wykonuje zadania zawsze na czas. Brałam również udział w poprzedniej serii Agent XD JESTEM CHYTRA JAK LISEK XD

    Pozdrawiam cieplutko
    Kitsune <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nick na awatarii: knopers
    Email: zoofilur@gmail.com
    Jestem pienknym seksownym psem uleglom lasiczkom poszukujoncom pana whodze na nk czensciej niz w mojom somsiadke spryt i pszebieglosc to moje cehy wrodzone jestem szczensliwym posiadaczem bydlaka 50 decymetruw i jestem tajny agent szypki bil i ogulnie hce wipa bo sdradzila mnie nikola z cccccccc lwl 4 i wyrzarla mi rzarcie z loduwki mam zlamane serce jesli mnie pszyjmiesz to bende twoim fanem pozdrawiam serdecznie i z powarzaniem

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dominiś proszę<3333
    /julcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Są jakieś szanse na powrót RA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych. Nasz czas w tej kwestii już minął, po prostu się wypaliliśmy. Zresztą nadmiar nauki i chęć praktycznego wykorzystania wolnego czasu uniemożliwiłyby nam regularne wstawianie postów. Jedynie mamy czas na prowadzenie tej serii, ponieważ nie wymaga to wielkich nakładów czasu.

      Usuń
  15. Witam! Jestem Dominika, na awatarii znana jako Don't leave. Zamierzam zgłosić się do agenta, ponieważ brakuje mi rozrywki w awatarii, na serio xD. Myślę że pasuję do tej gry idealnie, otóż jestem osobą godną zaufania, nie boje się wyzwań, a poza tym łatwo nawiązuję kontakty. Owszem zdarza mi się nie wykonać swojej pracy na czas ale to drobny szczegół :D. Na zakończenie mojej skromnej wypowiedzi wklejam mój e-mail i z niecierpliwością czekam na wyniki! Do zobaczenia! :) leave.awataria@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Scott
    Mój email: scottawataria@gmail.com
    Jestem chłopakiem który zawsze walczy o swoje, staram się wykonywać wszystkie obowiązki które do mnie należą. Uwielbiam rywalizacje, zagadki i różnorakie zabawy sportowe. Dlatego myślę że nadaję się do takiej gry jak " Agent ". Na grze nie przesiaduje zbyt często przez nudę, dzięki tej serii znów bym częściej przesiadywał w naszym świecie wirtualnym.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  17. Można na poczcie się zgłosić i opisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałbym, aby zostało to zrobione w komentarzu, ale jeśli naprawdę koniecznie chcesz wysłać zgłoszenie na maila to masz mój adres – dominikagentawataria@gmail.com.

      Usuń
  18. Havan
    daemmsp@gmail.com
    No więc hmm. Jestem osobą, która potrafi się zintegrować i współdziałać w grupie, jestem pracowity, o czym świadczyć mogą moje zawody w grze. Lubie nowe wyzwanie i uwielbiam rywalizować. Od września każdego dnia jestem na Avatarii co najmniej 1h dziennie. Dzięki udziale w Agencie doznałbym nowych doświadczeń i tym samym byłoby mniej czasu na ową nudę ;) Zapoznałem się z regulaminem serii.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na wyniki rekrutacji.
    /Havan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypowiem się na temat tego zgłoszenia. 75% się nie zgadza ;)

      Usuń
  19. Dla wielu osób opisanie swoich cech jest nielada wyzwaniem, a ja nie jestem wyjątkiem. Wobec tego moje zdanie jest takie, iż ludzki charakter jest zbyt złożony i skomplikowany, by stwierdzić niezgodność z naszym którejkolwiek ze znanych nam cech charakteru. Jesteśmy przecież jednymi, wielkimi stosami. Jednak nasze gusta i upodobania są na tyle różne, że jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje mi się opisanie swoich. Lubię osoby interesujące, których światopogląd jest zupełnie inny od mojego. W ten sposób obydwie strony mogą stoczyć ze sobą przejmującą wymianę zdań oraz nieco wzbogacić swój umysł. Jestem ogromną wielbicielką marchewek. Prawdziwą radość wywołuje u mnie wygrana, spacery i spontaniczne biegi krótkodystansowe. Mój oficjalny e-mail to: skandynawskag@gmail.com
    Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam wszystkich :) Mój nick w grze to Allan :)
    Email: allan.awataria@interia.pl
    Pewnie niektórzy z was pamiętają mnie z wcześniejszej serii Agenta. Jak już wcześniej prawie wszyscy wspomnieli, ja również nie lubię opisywać siebie. Ale skoro tak trzeba ... Jestem mega pracowity. Można powiedzieć , że wszedłem już na drogę pracoholizmu. Jeśli wyznaczę sobie jakiś cel, za wszelka cenę muszę go zrealizować. Kocham grać w Awatarię. Jeśli śledzicie mój profil na nk.pl , możecie zauważyć, że jestem aktywny godzinami.(czasem uważam, że to już uzależnienie). Poza tym jestem mega punktualny i perfekcyjny. Wszystko zawsze mam na swoim miejscu i w nieskazitelnym porządku. Jeśli dostanę się do gry, na pewno poznacie mnie lepiej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jesteś szczery w swoim zgłoszeniu. Skoro uważasz, że to uzależnienie to czemu z tym nie walczysz?

      Usuń
    2. Ponieważ jakoś mi to nie przeszkadza. Jeszcze potrafię się opanować i nie zaniedbuję szkoły, ponieważ jak powiedziałem wcześniej jestem bardzo pracowity co wiąże się również z tym, że chcę mieć najlepsze oceny. A co do innych kwestii , to rzeczywiście troszkę czasem przesadzam ale nie jest źle .... :0

      Usuń
    3. Z tego co napisałeś można wywnioskować, że wcale nie poświęcasz czasu dla przyjaciół ... A taka gra, że "muszę skończyć event za wszelką cenę" to trochę straszne

      Usuń
    4. No muszę się tutaj z tobą zgodzić :) Troszkę tak jest .... ale cóż , takie życie :D

      Usuń
  21. Nick: Soulmate
    Adres e-mail: soulmatexx123@gmail.com
    Krótka notka o mnie: Jestem osobą, która lubi podejmować różnego typu wyzwania, a także lubi rywalizować. Uwielbiam awatarię, w którą gram od dziecka i pomimo lat gry nie znudziła mi się. Moje zainteresowania to moda oraz elektronika. Do wszelkich powierzonych mi zadań podchodzę poważnie, precyzyjnie oraz wykonuje je najlepiej jak potrafię. Oprócz tego jestem towarzyska, ale nie daję wchodzić sobie na głowę. To chyba tyle o mnie. ;D Mam nadzieję, iż dostanę się do serii "Agent" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mnie dodać na NK (https://nk.pl/profil/40738485/)? Jeśli jednak masz mnie w znajomych, to daj znać.

      Usuń
  22. Od niemalże roku ukrywam się pod nickiem Glassy Sky. Z natury często zdarza mi się maskować przed innymi. Trzymanie w tajemnicy pewnych faktów również nie jest dla mnie trudne. Najwyraźniej kamuflowanie to podstawa mojego bytu. Obcy nie mogą mnie złamać, gdyż słowa, które potrafią wyrządzić mi krzywdę, mają prawo wypowiedzieć jedynie osoby dobrze mi znane. Krótko mówiąc - zdanie nieznajomych spływa po mnie niczym woda po kaczce. Sprawiam wrażenie ułożonej, sympatycznej osoby. Nie raz, nie dwa i nie trzy razy osaczono mnie mianem "tej zbyt spokojnej". Najczęściej społeczność widzi we mnie krynicę ładu duchowego, co nierzadko nadaje mi błyskotliwości. Jednak nie warto dać omamić się pozorom, albowiem jak każdy mam także swoje gorsze oblicze. Zależnie od danej sytuacji potrafię wykreować swój nowy charakter. Nie zmienia to faktu, że wewnątrz zawsze będę bezbronnym ptakiem, którego łatwo pozbawić skrzydeł. Ponad to żyję w przekonaniu, iż wszyscy urodziliśmy się egoistami i mimo wszelkich zapewnień automatycznie zawsze dążymy do pozyskania dóbr wyłącznie dla siebie. Na sam koniec zostawiłam mój kultowy e-mail: dawataria@gmail.com
    Dodam jeszcze, że mogliście oglądać moje poczynania w Agencie prowadzonym przez Petaloudę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nick: Sam Prestiż
    Adres e-mail: owocowazawy@gmail.com
    Witam! Mam na imię Ania. Z tego typu seria spotykam się pierwszy raz. Jestem bardzo ciekawa tego co mnie spotka w tej edycji. Duża ilość adrenaliny, która wywołuje ta seria odpowiada mi gdyż lubię czuć dreszczyk emocji. Oprócz adrenaliny uwielbiam rywalizacje, nie lubię przegrywać. Z reguły jestem osobą koleżeńska, ale nie na tyle, abym mogła powiedzieć komuś o czymś co zawazyłoby na byciu w tym programie z poważnieniem Ania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nick: Marcelina
    E-mail: marcelina.awataria@onet.pl

    Witam wszystkich,
    Mam na imię Marcelina. Już kiedyś spotkałam się z tą serią i nie żałuję. Chciałabym być uczstnikiem tej serii, ponieważ jest to świetna przygoda, z którą powinien zmierzyć się każdy kto lubi odrobinę adrenaliny. Czas spędzony w Agencie dał mi wiele do zrozumienia pod względem współpracy. Nauczyłam się, że bez pomocy innej osoby nie zajdzie się daleko, aczkolwiek trzeba utrzymywac pewien dystans z sojusznikiem.
    Jestem osobą, z którą można porozmawiać. Nie odmówię pomocy, gdy ktoś jej potrzebuje i chętnie garnę się do pracy, choć są dni kiedy mam lenia :D Często można mnie spotkać w barze, gdyż jest to moje ulubione miejsce. Lubię grać w siatkówkę można powiedzieć, że to moje hobby. Nienawidzę matematyki i cebuli w różnych posiłkach. :P
    Liczę na dobrą zabawę i dreszczyk emocji. Pozdrawiam,
    Marcelina


    OdpowiedzUsuń
  25. Nick: Havana
    Adres e-mail: havana.awa11@onet.pl
    No więc, hej jestem Daria i mam naście lat. Bardzo lubię podejmować nowe wyzwania, jestem pracowita i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Potrafię się zorganizować i pracować w grupie, również często jestem aktywna w grze. Mam nadzieję, że dostanę się do serii Agent. Pozdrawiam /Havana

    OdpowiedzUsuń
  26. Należę do osób, które w świecie Internetu starają się stworzyć unikalną osobowość, która skrajnie będzie różnić się od tej, w świecie rzeczywistym. Nazywam się Anastazja, jednak od dłuższego czasu noszę "awataryjny" pseudonim Petalouda, który w języku śródziemnomorskiej Hellady oznacza przepięknego owada o barwnych skrzydłach, jakim jest motyl. Odkąd pamiętam, charakteryzowałam się ogromną nieśmiałością, przez co w moim życiu nigdy nie było miejsca na pewność siebie. Zawsze żałowałam, że trudno jest mi nawiązać nową znajomość, gdyż nie potrafię zaufać każdemu. Czasami mam wrażenie, że większość osób, stojących na symboliczbej, długiej i wyboistej drodze, po której podążamy od samego początku, chce nas jedynie wykorzystać w celu zaspokojenia swoich własnych potrzeb i ambicji. Zawsze staram się być charakterem sumiennym i ułożonym. Nie zdzierżę, gdy sprawy, które ustaliłam za swój priorytet, nie zostaną dopięte na ostatni guzik. Jestem zdania, że każda, nawet najmniejsza błahostka, ma niesamowicie ogromny wpływ na nasze przyszłe życie. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak ważne mogą być konsekwencje wykonanych przez nas czynów. Nasze istnienie jest jak ogromna szachownica, a my jesteśmy jedną z wielu figur, które zostały na niej ustawione. Każdy ruch musi być przemyślany, a spontaniczność to ryzyko, które nie zostanie z chęcią podjęte przez każdego. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób łatwo jest skrzywdzić i ja nie jestem wyjątkiem. Czasami przejmuję się najmniejszymi drobnostkami i wykonuję retrospekcje sytuacji, o których chciałabym na zawsze zapomnieć. Uważam jednak, że nigdy nie należy się poddawać, gdyż mamy ogromny wpływ na naszą przyszłość, a cały świat stoi przed nami otworem. Żadna chwila, którą przeżyliśmy, nie była daremna i z wielu z nich możemy wysnuć pouczające wnioski. Być może jestem łatwowierna i mam ogromnie bujną wyobraźnię, ale dla mnie, są to bardzo pozytywne aspekty, które nie zostały podarowane każdemu. Gdy jest już bardzo źle, potrafię odpłynąć do własnego świata i poukładać tam wszystko na wzór tego, czego oczekiwałabym jako wspaniały podarunek od losu. W końcu "Cuda dzieją się, gdy wierzysz w nie...", cytując słowa piosenki, pochodzącej ze wspaniałej animacji - "Książę Egiptu".

    Do tej pory moją jedyną stycznością z serią "Agent", była rola prowadzącej i właśnie teraz chciałabym spróbować swoich sił jako uczestniczka.

    Adres e-mail:
    xxanastazjagxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty co? książkę piszesz? nawet jakbyś napisała że chcesz się zgłosić i jesteś miła itp. to by cię przyjęli ;))

      Usuń
  27. Anhur.

    Oljelczarny@gmail.com

    Co tu wiele mówić, zabawny, mądry, odważny, inteligentny, przyjacielski, skromny, ma lotny umysł, skromny, opanowany, czasami problemowy, skromny. Umiem pracować w grupie i takie tam!

    OdpowiedzUsuń