wtorek, 17 kwietnia 2018

Agent Awataria – Etap 2: Sekwencja ruchu

Witam! 

Pamięć często zawodzi i to w najmniej pożądanych momentach, więc któż z nas nie chciał kiedykolwiek posiadać zdolność bezproblemowego zapamiętywania na długi okres czasu? Uczestnikom taka umiejętność posłużyłaby właśnie przy zadaniu, będącym tematem tej relacji.


Uczestnicy zostaną podzieleni na dwa siedmioosobowe zespoły, które będą w pewnym stopniu od siebie zależne. W poszczególnych grupach zostaje ustalona kolejność – pierwszy gracz zostaje wtedy w pokoju wykonywania zadania, a pozostali udają się do poczekalni. Prowadzący prezentuje mu wtedy pewną sekwencję (uporządkowany ciąg działań), którą musi zapamiętać bardzo dokładnie, każdy szczegół może być na wagę złota. Następnie gracz udaje się do poczekalni i przywołuje kolejną osobę, przed którą następnie odtwarza odpowiednią sekwencję. Sytuacja powtarza się aż do ostatniego uczestnika, którego ilość błędów popełnionych w odtworzeniu działań będzie decydować o przydziale nagród.

Obie grupy mają takie samo zadanie, jednak każda otrzyma zupełnie inną sekwencję. Jeśli zajdzie sytuacja, w której obie grupy popełnią identyczną ilość błędów, będzie mowa o solidnie nagradzanej synchronizacji. Zapoznajcie się z możliwymi do zdobycia nagrodami: 
  • 0 błędów – VIP na 5 dni + duży prezent noworoczny 
  • 1 błąd – duży prezent noworoczny 
  • 2 błędy – duży prezent noworoczny 
  • 3 błędy – VIP na 5 dni 
  • 4 błędy – VIP na 5 dni 
  • 5 błędów – 10 misiów z kanionu 
  • 6 błędów – 2 naszyjniki z pereł 
  • 7 błędów – 1 naszyjnik z pereł 
  • 8 błędów – 1 naszyjnik z muszli 
  • 9 błędów – fontanna 
  • 10 błędów – statek piracki 
  • Synchronizacja – duży prezent noworoczny, VIP na 10 dni, 5 misiów z kanionu, 3 świece, kosz róż, 4 bukiety lilii, 4 szable, 3 naszyjniki z muszli, immunitet dla 1 osoby z każdej grupy 
Poniżej natomiast przedstawiam losowany podział na grupy (kolejność odtwarzania sekwencji): 
  • grupa A: Glassy Sky, Allan, Havana, Havan, Soulmate, Don’t Leave, Angela
  • grupa B: Uparta, Emilia, Save Me, Skandynawska, Ahmed, Wellington, Petalouda 
Podliczone błędy popełnione przez Angelę i Petaloudę wykazały, że dzięki grupie A do puli zwycięscy nie trafi nic (powyżej 10 błędów), natomiast grupa B przyczyniła się do zdobycia 10 misiów z kanionu (5 błędów).


Również w tym odcinku przyszykowane zostało małe zadanie dodatkowe – w sumie prędzej bonus – pozwalające uczestnikom na zdobycie fajnych nagród, w tym przypadku tylko jokerów. Wysłałem graczom na ich adres e-mail wiadomość, na którą mogli odpowiedzieć w ciągu najbliższych 24 godzin, oczywiście bez informowania ich o tym. Udało się to Wellingtonowi, Petaloudzie, Glassy Sky i Angeli, w związku z czym nagrodziłem ich po jokerze. 


Dla kogo był to drugi, a zarazem ostatni odcinek? Obejrzyjcie filmik – po tym zostanie już tylko trzynastka szczęśliwców, taka kolej rzeczy.


Dla tej osoby wynik jej testu wiedzy o Agencie zdecydowanie nie był satysfakcjonujący. Mimo wszystko dziękuję za udział i mam nadzieję, że udział przyniósł choć odrobinę zabawy.

Jak myślicie, Agent siedzi jeszcze cicho czy już zaczął mieszać? Może skrupulatnie utrudnia grę już od samego początku? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

Pozdrawiam, Dominik

3 komentarze: