niedziela, 29 kwietnia 2018

Agent Awataria – Etap 4: Uścisk zwycięstwa

Witam!

Wykonanie kilku prostych działań w grze wydaje się na pozór proste, wręcz banalne, gdyby nie fakt, że uczestnicy przez całą rozgrywkę byli ścigani, a poza tym musieli się wykazać dobrą pamięcią, aby nie popełnić błędów.


Uczestnicy zostali podzieleni przez Agenta na sześć par, w których podchodzili do wypełnienia zadania: 
  • Allan i Don’t Leave 
  • Havan i Taco 
  • Artemida i Havana 
  • Glassy Sky i Petalouda 
  • Skandynawska i Angela 
  • Papillon i Wellington 
Każda dwójka podjęła się wzywania polegającego na wypełnieniu pewnych działań: zajęciu ośmiu krzeseł oraz zepsuciu trzech rzeczy. Gracze musieli uważać jednak, aby nie usiąść dwukrotnie na tym samym siedzeniu, ponieważ zaistnienie tej sytuacji dwa razy spowodowało porażkę. Po wypełnieniu wszystkich czynności osoby z pary musiały się przytulić, co zakończyło wykonywanie zadania. Wszystko mogłoby się wydawać proste, gdyby nie fakt, że uczestnicy byli gonieni przeze mnie – jeśli przeszedłem przez większą część awatara, doszło do niepowodzenia. W zadaniowym pokoju znajdowało się również bezpieczne pole – niebieski dywan – gracz stojący na nim był chroniony przed goniącym, jednak nie mogły przebywać na nim dwie osoby. 

Uczestnicy mogli zdobyć VIP-a na 15 dni, VIP-a na 5 dni, duży prezent noworoczny, zestaw I (2 naszyjniki z pereł, 3 naszyjniki z muszli, 5 misiów z kanionu), zestaw II (2 naszyjniki z muszli, kosz róż, 3 świece, 6 bukietów ślubnych) oraz nic. Przydziałem tego do poszczególnych par zajął się oczywiście Agent, jednak gracze nie wiedzieli, o co dokładnie grają.

Ogólne wyniki zostały przestawione w poniższej tabeli, natomiast szczegółów możecie dopatrywać się pod linkiem zawierającym dokładne relacje – KLIKNIJ!


Ostatecznie z powodzeniem zadanie udało się wypełnić jedynie parze Allana i Don't Leave, co oznacza, że pula zwycięzcy zostaje zasilona dużym prezentem noworocznym.


W tym odcinku na uczestników czekało również zadanie dodatkowe, w którym każdy z uczestników musiał wybrać jedno pole spośród niżej przedstawionych.


Pod literami kryły się nagrody bonusowe (immunitet; puzzel D; 3 jokery; 2 jokery; joker; czarny joker; bonus I – wskazanie przez Agenta osoby, która na pewno nim nie jest, spośród 6 graczy wybranych przez posiadacza bonusu; bonus II – poznanie ilości prawidłowych odpowiedzi ze swojego pierwszego testu wiedzy o Agencie) lub też zupełnie nic. Kiedy już wszyscy wybrali litery, rozpoczęła się druga faza polegająca na wymianie, co oznacza, że nie zatrzymali tego, co wylosowali dla siebie, lecz musieli się wymienić tym z innym uczestnikiem. Mogli przy tym mówić prawdę lub też kłamać. Kiedy już doszło do zamiany należało mnie o tym poinformować. 

Niestety nie przedstawię Wam, co zdobyli gracze, ponieważ ułatwiłoby to im rozgrywkę. 


Grupę uczestników już za moment opuści kolejna osoba, która napisała najsłabiej test wiedzy o Agencie. Jak myślicie, przy kim pojawi się czerwony odcisk?


Agent wywiózł w pole następnego gracza, który właśnie dołączył do grona pechowców. Kto będzie następny? Na pożegnanie obecnego Agenta kolejny odcinek będzie ostatnią szansą, ponieważ gdy w grze pozostanie 10 osób, uczestnicy nie będą mogli go wyeliminować. Czy się uda? Jeśli tylko chcecie, możecie pomóc w komentarzach naprowadzić uczestników na odpowiedni trop!

Pozdrawiam, Dominik

2 komentarze: